گزارش روز: خشم مورینیو از سرخیو راموس و په په

 José Mourinho, Real Madrid-Celta

روزنامه مارکا در گزارشی به بررسی شرایط کنونی تیم مادریدی ،بعد از محرومیت 5 جلسه ای سرخیو راموس پرداخته.این گزارش بدین ترتیب است:

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید تا دو هفته و نیم دیگر دو مدافع میانی تیمش را در اختیار نخواهد داشت (البته در صورتی که درخواست فرجام خواهی رئال نتیجه ای نداشته باشد).

سرخیو راموس، به خاطر «بیشرم» نامیدن داور مسابقه حالا باید محرومیتی 5 جلسه ای را پشت سربگذارد و مورینیو باید برنامه خاصی را برای خط دفاعی تیمش در نظر داشته باشد.  په په هم هنوز چند هفته تا بازگشت به زمین مسابقه فاصله دارد.

 

 

 این درحالی است که بارسلونا با 16 امتیاز برتری نسبت به رئال در صدر جدول است و رئال در دور بعدی رقابت های کوپا دل ری کار سختی را مقابل والنسیا پیش رو خوااهد داشت.

شرایط برای رئال، شرایطی بحرانی است و ژوزه مورینیو روزهای سختی را پیش رو دارد. این شرایط در حالی به وجود آمده بود که  بعد از اتفاقی که درمورد کوئنترائو رخ داد و بعد از «حرامزاده » نامیدن یک داور با محرومیتی 4 جلسه ای مواجه شده بود، زنگ های خطر در رختکن رئال روشن شده بود.

حالا شنیده می شود که ژوزه مورینیو اصلا انتظار این را نداشته که کاپیتان دوم تیمش چنین اشتباهی را مرتکب شود. او به بازیکنانش هشدار داده بود که با داوران در نیفتند . ولی خود او هم در جریان بازی 4شنبه شب رئال مقابل سلتاویگو نتوانست آرامشش را حفظ کند و بارها به شدت به تصمیمات داوری اعتراض می کرد و یک توپ را هم به تونل داخل رختکن شلیک کرد.

مورینیو علاوه بر سرخیو راموس، از په په هم دلخور است. سرمربی پرتغالی اصلا از اینکه په په در تعطیلات زمستانی پایش را به تیغ جراحی سپرد، راضی نیست و از این تصمیم که یک جراحی اختیاری هم بود رضایتی ندارد. چرا که حالا باید چند هفته ای در انتظار بازگشت په گه بماند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، په په در روز 2 ژانویه در حالی زیر تیغ جراحی رفت که تمرینات رئال از روز 30 دسامبر آغاز شده بود.آن هم در شرایطی که په په در اولین جلسه تمرینی تیمش بعد از اتمام تعطیلات زمستانی حضور یافته بود. حالا مورینیو کار سختی را دارد و باید در این شرایط سخت، تیمش را بدون در اختیار داشتن مدافعانش به میدان بفرستد. کاروالیو حالا در حال و روز خوبی است. رائول آلبیول و واران هم سایر گزینه هایی هستند که مورینیو می تواند روی آنها حساب باز کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 17:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.